środa, 27 czerwca 2007

Wprowadzenie

Cześć mam na imię Sebastian Trenuje akrobatykę sportowa od 2 lat (od października 2005) Teraz mam już pewne wyniki ale to nie ważne!!! Akrobatyka do dyscyplina trudna wymagająca odwagi, chęci, oraz siły która jest niezbędna do wykonywania elementów. W akrobatyce są różne przyrządy ja trenuję na ścieżkę ale jest także batut (trampolina), oraz plansza.
Ja trenuje ścieżkę i bardzo lubię trenować bo mam Fajnego trenera (S. Kłapkowski - Niejednokrotny Mistrz Polski i medalista Mistrzostw Europy) ale także fajnych kolegów!!!

Brak komentarzy:

O mnie

Cześć, mam na imię Sebastian trenuję akrobatykę sportową. Mam lat 13 i mieszkam we Wrocławiu. Trenuje w klubie Azs - Awf Wrocław, Gdzie mam najlepszego trenera na świecie - Sebastiana Kłapkowskiego, niejednokrotny mistrz Polski, medalista na mistrzostwach Europy itp. itd.